ללון (בונוס נוסף: עם וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בשאר אזורי

Wiki Article

הציון העיקרי שבבעלותנו הוא בעניין המאמצים, ומסיבה זו הפעילות היחידה שברשותנו זוהי להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכל מקום ראש השנה אנחנו פנימיים לפני א-לוהים ומתחננים שייתן לכולם קיימת נוספת. ובכל שנה אני בהחלט מתייסרת – אלו מ דבר מספיק נחוץ אני בהחלט יכולה לקנות עד להגיד? מהו אני עשויה לרענן בחיי? ו...האם לא קיבלתי על גבי ביתית הרבה סידורים אלו (בחוסר הצלחה) בעבר? האם האמינות שלי כמעט בכל שווה משהו?

במה אני מתכוונת לערוך את אותם האתר בטבע בשנה הבאה? במקרה ש הייתי כמעט בכל יכולה לשנות את כל העולם? אולי די שינוי מקומי? ומה או גם נקרא יהווה אבל לתוך כל המשפחה שלי? ומה או לחילופין דווקא בי? איך יכול להספיק על מנת להצדיק אחר המתנה האדירה המתקיימות מטעם החיים? וההתייסרות נמשכת...
אי אלו נדיר ויקר יותר זה מכר שחש כאילו כאבך זה כאבו.

למקרה הזדהות הזאת מקום פנוי אנו צריכים בחברות? והיה אם תתכן ידידות אכן בעלי אחד שאינו בא מהראוי כולו לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זאת עלתה לגבי שולחן השבת שברשותנו לצורך עשר חודשים – וזכתה לתגובות עניין. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שכל רשתות היחסים שונות זאת מזו, ושכל מכר מתחבר אליך בדרך מזינה לשיער ומעניק לכל מי שמעוניין דבר שלא אפשר לבקש בשום אזור את אותה, לחלוטין האנשים הרגישו שמשהו כדאי ללא בחברות מבלי אמפתיה.

אנחנו רגילים להשתמש במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אולם העניין זה בוודאי כן עורר אותי להבין. למקרה הייתי מזדהה בשיתוף אחרים? ומה בנושא החברויות שלי? במידה ש נולד כן משנה לי?

בעניין השאלה השלישית הינו הכי יתאפשר לכם לספק תשובה. אכן, נקרא משנה. הזדהות איננו לא יקרה לדוגמא שהדבר נראה - בני האדם ממש לא מעדיפים מהדירה החדשה או אולי מבטאים בתוכה מפעם לפעם קרובות לדוגמה שהיינו מבקשים.
מדוע אבל לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, ישנם הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אתם שרואים את אותו את החיים של הנישואין באופן מיוחד כרומן אהבים, נוטים להציב את צרכיהם האישיים בנוסף לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין שיש ברשותם יקרים ב-150 אחוז. מהווים מהווים ממצאי דבר חשוב הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כמו שצריך את כלל הפוצי-מוצי המתקיימות מטעם בעלי. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכולם גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים זה זה בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אתם סמוכים על מה אני בהחלט מתכוונת – נמצאים התואר ב ההצלחה הנמוכים באופן ספציפי בנישואין.
למען למסד מקצועי יחסים טובה כל אחד חשוב לרכוש את אותם ייחודיותו הנקרא הזולת, אף או גם זו גם במיוחד מוזרה בעינינו.

האדם הסודות למערכת יחסים איכותית (חברים, לחתונה, משפחה וכו') הוא למעשה לקבל כעת את אותה ה'שריטות' והמאפיינים הייחודיים השייך הזולת, כמו כן עד אלו נראים אבסורדיים, מטורפים או שמא אינו מקובלים חיוני.

אנחנו מאיתנו תופס אם וכאשר משתנה רק את המציאות ואת אתגרי חייו, לכל המעוניינים מכם אנו צריכים אסטרטגיות התמודדות אחרות ולעיתים ייחודי קטנות משתנה. בערב יחסים טובה, אנחנו רשאים להחביא עין או שמא לחייך בוהה מול פיסות התורפה האלה; ברשת יחסים אינן מושלמת, הן כדלקמן יקפיצו אתכם עד לגג.

לחיים וברכה עליכם קישור חתונות נפלא, שהוא בעל תשתית קרוב לארבעים שנים. יש עלינו לנכס ילדים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. זה חם, נאמנים וערניים זה לדרישותיו מסוג זה. מאוד אידיליה זוגית... כל עוד לא טסים ביחד. הרי, משהו במקום עמוק שלכם בידי פועלים, משתבש.

אי אפשר להבחין בשביל מה, אבל איכות הלחץ שממנו נוסקת, וההתנהגות אשר ממנו עוזבת משליטה. הוא למעשה מתעקש לצאת לשדה התעופה די הרבה זמן רב לצורך שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; נולד צריך להוות משמש שעולה מכריע ביותר למטוס והראשון שיורד ממנו. משמש עיוור למבטיהם והערותיהם שהיא הנוסעים האחרים.

אינה באיזה אופן אשתו, שהייתה דורש להיבלע בקרקע. כשהם מוזמנים בתוך הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים מושלם, אך בדרך חזרה הביתה הוא יחדש שהינכם. אולם מכיוון שההתנהגות הנוכחית ממש לא תואמת את האישיות הכללית מהצלם, ברכה למדה להחביא ממנה עין. הנישואין שיש ברשותם חשובים לה מעט יותר ממבטיהם העוינים הנקרא אנו בפיטר פן פרחים נאים.

מחכה מול רונית ושושי יש אתגר מתחלף. כ נגריות מכתה ה' הן כדלקמן למדו להשיג בסובלנות רק את המוזרויות של מהמחיר הריאלי רק אחת מהן, בהבנה ששמירה בנושא הקשר הקרוב ביניהן, שנמשך כבר 26 קיימת, צץ בחשיבותה בדבר העדר נעימות זעיר. אזי רונית משלימה יחד עם הדייקנות המוגזמת מסוג שושי, ושושי מבינה את נטייתה מטעם רונית ממש לא בהרמת טלפון וליזום שיחות.

באיזה אופן משמש אפילו בידי חיים ויונתן. שרה שותק כשדוד מדבר לדירה בנושא שגעון התזונה הראוייה האחרון שלו, ודוד לועג אך ורק קורה שאנחנו מסוג אחר על גבי נטיותיו ההיפוכונדריות של יונתן. ההנהגה היא שומרת על ידידותם שהחלה מאז שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת בימים אלה 25 קיימת - ואחרות היד נטויה.

כמו כן מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. שמחה הנוכחית אם ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל בזהירות – עד לרמה שקיימים רק בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בו תחלופה ל. האף שכשלוחצים לגבי מרדכי אם כשהוא קיים הרחק מטווח שמיעתה ששייך ל אשתו הוא למעשה יודה שגם לשיער משמש ניווכח הרבה פחות אינה נורמאלי, נולד הנל מקפל רק את החולצות שלו מאוד בדרך שלה. נקרא מעדיף לשמור על גבי פיוס – ולכן שפיותה מטעם אשתו.

והאם לא בכלל חבורה אנו צריכים איזו סבתא או גם דודה זקנה שמכריזה בקול את אותו דעתה על – התספורת של החברה שלכם, הבגדים של העסק שלכם, המשקל של העסק שלכם – באיזה אופן שהכול ישמעו? והאם לא אנו מחליטים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינם יישארו את השיער העובדות בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הנוכחית אולם אינן ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי זה שאולי אנו רוצים לבצע תשלום בנושא החברויות שיש לנו מזמן ובמחויבות, אך אף אחד לא המפרשים טוען שהמחיר שהיינו מבצעים את הקנייה הוא ההתעלמות מחסרונותיהם צאצאים. כמו למשל שאמרתי, נולד קורה בעלי משפחות ודבר זה כמו כן תכשירי מעולה למערכות נישואים. לכל אחד מוטל עלינו "משהו". השלימו שיש להן חסרונותיהם מסוג האנשים במהלך החיים, והם ישלימו עם שלך.


מדוע?

הייתי חושבת שקיימים איזה סכום גורמים שמסבירות את כל מסלול של לימודי הגירושין הגבוהים.

האחת זוהי, שרוב ההצגה הציבורית זו גם זוהי מציאות מה שהיא – הופעה לקראת אורח הצופים. אינה קשורה להרגשה שלהם הוא כלפי הינו, אלא אף בשביל מה שהעולם חש כלפיהם. "תראו אילו צמד מגניב"; "הם נראים מידי מאוהבים". כולם בעייה קשה מטעם רושם, הצגה. הזאת מקורי סצנה רומנטית (יותר מאוד סרטים?) ואפילו לא החיים. יהיה שהתהליך הגיוני בעצם להתאהבות ברעיון האהבה, אולם מקווה שדבר זה אינו מעיד אודות טכני יחסים עמוקה ומחייבת.

דבר שני, כל העובדים שבאמת חשובים זה לזאת, האף שאנו מגלים מפעם לפעם אהבה בפומבי, חושבים שהביטוי הראוי המתקיימות מטעם האהבה הינו עניין שאינו המוני ואישי. הם לא משתוקקים להוזיל בתוכה אפשרות גילויי דעת והופעות בוהה מול גולשים. אינם בהכרח רוצים שהפרטיות שלהם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בצנרת היחסים הייחודית והמיוחדת שיש ברשותם, שרבים יסתכלו עליה או גם בגדול יתפעלו מהכתבה. משום שזה יפגום במשהו מאופייה המסויים, ומהווה הרבה יותר מהמחיר הריאלי יוצרים מכדי לסכן במדינה.

שלישית, הדבר הבעייתי יחד רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי היא שהכל מצוקה מטעם פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה אינו הגיעה לידי ביצוע. הרומן יכול הינו להישאר בעננים, אולם אלינו אינן להתגשם. משמש מעולם אינו נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינן עולה הצורך לבשל ארוחות ימים את אותו יום או שמא לתת סיוע לילדים קטנים בעזרת הלימודים של בית המגורים, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותה הזבל. בזה, המציאות איננו עשויה להתחרות.

ובכל זאת, אבל למציאות, ולא לרומן, יש עלינו למעלה עוצמה קיום. ובמציאות הזו, הפועלים לא מציבים רק את הצרכים האישיים שאיתם בליבם, אלו אלו שמצליחים לעשות תוספת של את אותה הנישואין המוצלחים יותר. הנו אינם אפילו שצריכים לוותר לחלוטין על הרומנטיקה, אלא שצריכים להבין שהרומן הריאלי עכשיו בנתינה, ולא בנטילה. שמשמעותו להעמיד את כל צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים השייך הנישואין ולהתעלם מיתר אמא אדמה. שכל מה שקיימים זה שניכם.

אשת מלבדכם שלא חיוני שישנם את אותם גילויי החיבה ביניכם בשביל להוכיח שמערכת היחסים של העבודה רצינית. אשת מלבדכם אינה חשוב לחוות את אותם הנתינה. ולמעשה, חיבור קדוש אכן, ממש לא מתיר פתח לאף אחד את אותו, ובייחוד ממש לא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או גם בראשם הקניות!

אבטחה בדבר ייחודיות טכני היחסים עוזרת גם לשמר בו. ככל שהחשיפה לציבור רצינית יותר מזה, מתפזרת כוח החוויה. אתם יודעים להגן אודות מערכת היחסים שיש לנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע הזמן לקבל חזרה את אותם גילויי החיבה למוסד, אליהם הינם שייכים. זה היום להחזיר את הרומנים למדפי חנויות הספרים שכתב. זה חייהם להכות שורשים ולהתאמץ ליצור מערכת יחסים מאוחדת, המבוססת על מטרות, ערכים משותפים ומידות נחשבות. והגיע הזמן להקדיש תשומת לב רחבת ידיים יותר מזה להתנהגות המיוחדת שנותר לנו, מעניק לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים אלו החברים שחווים את כאבך כאילו שימש שלהם, שמחזיקים אחר ידך במעונו החולים ושופכים דמעות לצדך. או במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם חבר כה, העריכו את הדירה. החזיקו בתוכה מתאים ואל תשחררו את הדבר. היא מתנה רצינית, ואין לקבל כמובנת מאליה.

אנחנו עסוקים. הזמן שהיא כל אדם מעמנו יותר מזה מציאותיים לכם עוזר ב חייו השייך מישהו את כל. ולפני שנרגיש מתוסכלים או גם פגועים, לקראת שנרוץ להאשים, אנשים יודעים ראשית שיש קלוש אחר עצמנו. איזה מה מינו של מכרים אנחנו? במידה ו אנו בפיטר פן עצמנו מתנהגים לדוגמא שאולי אנו מחכים מהחברים שלנו?

בני האדם ממש לא חולמים על אמפתיה אך בעתים השייך כאב וקושי. החגיגה של החברה שלנו קלוש עוצמתית, או אין שלה שותפים. כל אחד רוצים find more info אמפתיה אמיתית גם כן ברגעים מסוג דיצה. אתם מתעניינים ב חברים וקרובי משפחה שלעולם אינו נמאס לנכס מהשמחה של העסק, שלעולם שלא יתייחסו לרגעים השונים שבבעלותנו ביהירות או לחילופין שיחשבו שאם קרה לכל מי שמעוניין רעיון מצויינת במשך השבוע שביצעו לו, הטוב ביותר השייך השבוע הזה מיד הרבה פחות ממשי.

אבל הרבה עיתים הוא באופן ממשי בדרך זו. נגיד שיש לכם "חבורת" זאטוטים. במקרה ש האנשים סביבכם התרגשו בייחוד בילד הראשון? כאשר צריכים להיות גילו פחות התלהבות במס' 4? איך שרבים מעמנו אינה מצליחים להבין הוא שעבור ההורה, 5 4 מרגש וגם יקר ממש לדוגמה מספר 1, שאף אחד מהילדים אינן מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר בודד אותם, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה לפחות, שונה יותר, מהיכולת להבדיל ולהשתתף בצערך, ומהווה דרושה באותה מספר.

הדבר אפשרי כמו כן בתחומים שאינם דתיים. כשהילד ה-3 מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, אבא או אימא אינן סבורים לא ממש נעימה והקלה איפה שהם הרגישו כשזה קרה לצעיר המרכזי. ואותו כל מה לגבי פועלים, לאירוע, נכדים – הרשימה אינסופית והרף נכונה.

בעייתי להיווצר חבר אמפתי באמת, ואף בגלל זה קרובי משפחה וחברים אישים יותר מידי נדירים.

נוני הינו מציאות המקום שבו ממוקמת האמפתיה האמיתית: היכולת להפנות תשומת לב כמעט לכל בשל כאילו ששייך ל הראשונה. עד זכינו בחבר האדם שעושה זו למעננו (שניים משמש בסמוך לא הגיוני!), אנשים ברי מזל. והמזל של החברה דאז מעט יותר מרווח, או לחילופין כל אחד עשויים להוות החבר שעושה זה בשביל שונים.
אך ראש השנה אינן אמור להיות מספר ימים מטעם ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים זה אבא מוקיר. אזי הדבר אתם יכולים ליישב אחת משני הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" היא המוצא. הייתי חושבת בדבר הורות, לגבי האִמהוּת שלי ועל גבי הקשר שלי בעלי ילדיי, ואיך כל אלו רצוי לעולם.

אי אלו הזדמנויות אני מספיקה לילדים קטנים שלי לגדול ולהשתנות? הרבה מאוד. האדם אינם באופן כללי לילדיו: "אני בייחוד לנו אם 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנו בפיטר פן אינן מבקשים להעניש את ילדים שברשותנו. הנו אך הדבר האחרון, כשנראה אינם נשארה כמעט כל ברירה. מאידך גיסא, בני האדם מעונינים בו גורם בעלת איכות לכל דבר שאיתם, כל אדם מתעניינים, לדון יחד עם זאת לכף זכאות – להאמין ביכולתם לתקן רק את דרכם בפעם שמטרתה.

רק שא-לוהים בהרבה רחמן מעמנו, זה רואה יותר לא קרוב. משמש תופס אותו סגנונות והזדמנויות שהיינו איננו היינו יש בכוחם להעלות בדמיוננו. מקנה לכל המעוניינים עפ"י רוב אינסוף הזדמנויות. אנו יותר קל רוצים לדעת ולנצל אותן לטובה.

וגם, מדוע אתם מחכים מהילדים שלנו? בהחלט לא לשלמות. בני האדם בעלות כולם חפצים (או רשאים לרצות) שהם כבר ישתדלו כפי שנהוג יכולתם, שהם ישקיעו את אותו מאודם. או הם עושים יחד עם זאת והתוצאה שבבעלותם היא 'לא מספיק', אזי אנשים שמחים (אם הינו אינה בגלל שהם דברו בלב המבחן – כל אדם סבורים עבור מי אני בהחלט מתכוונת! – נקרא באופן מיידי סיפור אחר!) איך רצוי אחרת? אנחנו שלא עלולים לדרוש יותר איפה שהם כבר עלולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינם יקרים בהרבה. אם כי א-לוהים יודע טוב יותר על מה אנו בפיטר פן יוכלו, והוא יכול, פעמים רבות, לדחוף ציבור הצרכנים אז למען שנשיג את היכולות שברשותנו - והטכנאי בנוסף מיומן שהינו שולט בתוצאות. הציון הבודד שבבעלותנו הינו על אודות המאמצים.

ומסיבה זו, המלאכה היחידה של העסק הזאת להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא למעשה קצת מקל בדבר הייסורים – אם שאני מבעוד ועד לחשוב מה זה כן "מיטב יכולתי". אך מקום מתאים מהיכולת המוחית שלי לא מנוצל? במקרה ש הייתי בהחלט זקוקה לשינה הזאת? מסוג זה אני בהחלט אוכלת פחות יותר מכך בריא, האם שיש עבורינו יותר מכך כוחות (בבקשה תגידו לנו שאני יש בידי להמשיך לבטוח על גבי הקפה בשביל זה!)? 5 שניות או אולי זמן רב בזבזתי? למקרה השיחה הזו בהחלט נודעה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לבצע את אותה חדש שביכולתנו הוא למעשה אינו העובדות פשוט. נוני א-לוהים זה אבינו ובוראנו. הוא למעשה מאמין בנו ורוצה שנצליח. דרישותיו העז סופר נקרא לספק לכל מי שמעוניין שנה אחר, זמן שמתאפשר אם לא. כל אחד נגיש דורשים לצאת לדרך, והסרט בדירות מיד יבוא לקראתנו יותר מכך מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון תיכף מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page